Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
1
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
2
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
Stolní tenis
3
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
4
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
5
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
6
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
7
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
8
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
9
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
10
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
Drakiáda 10. října 2024
11
výlukový jízdní řád od 16.7.2024
12
Vinobraní 12. 10. 2024
silnice aktuální stav
Moštování 12.10.2024
info k autobusové dopravě
13
Lukavická štafeta 2024
info k autobusové dopravě
14
Sbírka pro Diakonii Broumov
info k autobusové dopravě
15
Sbírka pro Diakonii Broumov
info k autobusové dopravě
16
Sbírka pro Diakonii Broumov
info k autobusové dopravě
17
Ukliďme Lukavici
Sbírka pro Diakonii Broumov
info k autobusové dopravě
18
info k autobusové dopravě
19
info k autobusové dopravě
20
info k autobusové dopravě
21
info k autobusové dopravě
22
info k autobusové dopravě
23
info k autobusové dopravě
24
info k autobusové dopravě
25
info k autobusové dopravě
26
info k autobusové dopravě
27
info k autobusové dopravě
28
info k autobusové dopravě
29
info k autobusové dopravě
30
info k autobusové dopravě
31
info k autobusové dopravě
Odstávka elektřiny 10/2024
Protahovací a relaxační cvičení
1
ČEZ - Upozornění k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů
Noc světlušek 2024
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk



Datum konání:
10.6.2019

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

  1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019
    Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
  2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019
    Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou.

V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

 

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová
vedoucí kanceláře tajemníka