Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
info k autobusové dopravě
29
info k autobusové dopravě
30
info k autobusové dopravě
31
info k autobusové dopravě
Odstávka elektřiny 10/2024
Protahovací a relaxační cvičení
1
ČEZ - Upozornění k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů
Noc světlušek 2024
2 3
4 5 6 7 8 9
Jedeme na muzikál
10
11
České dráhy informují o výluce na trati Doudleby nad Orlicí – Letohrad
Lukavský občasník 3 2024
12
České dráhy informují o výluce na trati Doudleby nad Orlicí – Letohrad
13
České dráhy informují o výluce na trati Doudleby nad Orlicí – Letohrad
14
České dráhy informují o výluce na trati Doudleby nad Orlicí – Letohrad
15
České dráhy informují o výluce na trati Doudleby nad Orlicí – Letohrad
Projekt OUTPLACEMENT II - informace Úřadu práce
16
Floristický kurz
17
Floristický kurz
Svatomartinská kavárnička
18 19 20
Oznámení o zahájení stavebních prací - dostavba splaškové kanalizace
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Předvánoční setkání seniorů
1
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk



Datum konání:
10.6.2019

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

  1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019
    Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
  2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019
    Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou.

V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

 

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová
vedoucí kanceláře tajemníka