Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30
Předvánoční setkání seniorů
1
2 3 4 5
Mikulášská procházka
6 7 8
9 10 11
LUKAVSKÉ VÁNOCE
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
Provozní doba Obecního úřadu během vánočních svátků 2024
24 25 26 27 28 29
Vánoční turnaj ve stolním tenise
30 31 1 2 3 4
Valná hromada SDH Lukavice
Tříkrálová sbírka
5
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:




































Omezení činnosti a opatření - Sokolovna Lukavice

Datum konání: 12. 10. 2020 - 25. 10. 2020

Omezení činnosti a opatření - Sokolovna Lukavice

Z důvodu vyhlášeného nouzového stavu, Usnesení vlády č. 994 a dalších přijatých krizových opatření dochází od 12. 10. 2020 do odvolání, nejméně však do 25. 10. 2020 k uzavření sokolovny v Lukavici pro veškerý provoz.

Děkujeme za pochopení nutnosti tohoto opatření

Ilona Severová

starostka


Publikováno 12. 10. 2020 8:33

Omezení činnosti a opatření - Obecní úřad Lukavice

Datum konání: 12. 10. 2020 - 25. 10. 2020

Omezení činnosti a opatření - Obecní úřad Lukavice

Z důvodu vyhlášeného nouzového stavu, Usnesení vlády č. 994 a dalších přijatých krizových opatření dochází od 12. 10. 2020 do odvolání, nejméně však do 25. 10. 2020 k těmto omezením a opatřením u Obecního úřadu v Lukavici:

  • omezení úředních hodin pouze na pondělí a středa 10.00 – 12.00 a 14.00 – 17.00 hod.
  • odkladné případy a žádosti řešte po ukončení platnosti těchto krizových opatření
  • dle možnosti využívejte elektronický a telefonický kontakt: oulukavice@orlicko.cz, 465 621 425
  • omezte účast na úřadě na nezbytně nutnou dobu
  • nadále při návštěvě úřadu dodržujte: používání roušek, dezinfekce rukou a rozestupy 2 m

 

Děkujeme za pochopení nutnosti těchto opatření

Ilona Severová

starostka


Publikováno 12. 10. 2020 8:31

Finanční správa omezuje provoz svých pracovišť

Datum konání: 12. 10. 2020

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ

Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

Finanční správa omezuje provoz svých pracovišť

S ohledem na vyhlášená vládní opatření v souvislosti s COVID-19, budou pracoviště Finanční správy od pondělí 12. 10. 2020 do 25. 10. 2020 přístupná pro veřejnost v omezeném rozsahu. Provoz podatelen na finančních úřadech bude následující dva týdny omezen pouze na pondělí
a středu od 8:00 do 13:00 hodin. Případné další nezbytné kontakty s veřejností budou na finančních úřadech probíhat pouze po předchozí domluvě či na výzvu správce daně.

 

Pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“ budou do 25. 10. 2020 zcela uzavřena. Přehled těchto územních pracovišť naleznete na webových stránkách Finanční správy.

 

Finanční správa doporučuje veřejnosti, aby na minimum omezila osobní návštěvu na úřadu a ke komunikaci se správcem daně využívala dálkové formy komunikace. Na územních pracovištích Finanční správy (mimo pracovišť v režimu 2+2) budou též umístěny takzvané „sběrné boxy“, do kterých je možné vhodit podání.

 

Omezení provozu byla zavedena v souladu s usnesením vlády a mají minimalizovat riziko přenosu nemoci mezi občany. Další konkrétní informace o provozu na úřadech může veřejnosti podat místně příslušný finanční úřad. Telefonní linku nalezne veřejnost na příslušné stránce finančního úřadu.

 

 

V Praze dne 9. října 2020

Ing. Mgr. Zuzana Mašátová

Tisková mluvčí

Generální finanční ředitelství

E-mail: Zuzana.Masatova@fs.mfcr.cz

Tel.: +420 704 870 150


Publikováno 12. 10. 2020 8:01

Omezení činnosti a opatření u Městského úřadu Žamberk

Datum konání: 9. 10. 2020

Omezení činnosti a opatření u Městského úřadu Žamberk

 

Z důvodu vyhlášeného nouzového stavu, Usnesení vlády č. 994 a dalších přijatých krizových opatření dochází od 12.10. do 25.10.2020 k těmto omezením a opatřením u Městského úřadu Žamberk:

- omezení úředních hodin pouze na pondělí a středa 9.00 – 11.00 a 14.00 – 17.00 hod.

- odkladné případy a žádosti řešte po ukončení platnosti těchto krizových opatření

- veškeré žádosti podávejte pouze přes podatelnu úřadu, dle možnosti elektronicky:

  e-podatelna@zamberk.eu nebo využívejte telefonický kontakt

- omezte účast na úřadě na nezbytně nutnou dobu

- nadále při návštěvě úřadu dodržujte: používání roušek, dezinfekce rukou a rozestupy 2 m

- využívejte objednávkový systém na webových stránkách města.


Publikováno 9. 10. 2020 12:54

Vláda kvůli šíření epidemie covid-19 omezí sportovní, kulturní a společenské akce, činnost

Datum konání: 9. 10. 2020

Vláda Andreje Babiše schválila na mimořádném jednání ve čtvrtek 8. října 2020 další balík krizových opatření, kterými reaguje na nepříznivý vývoj epidemické situace a rostoucí počet nakažených nemocí covid-19. Ve dvou vlnách, od 9. a od 12. října, omezí a úplně zakáže mj. sportovní, kulturní a další volnočasové akce, omezí činnost úřadů, škol i otevírací dobu restaurací. Rodičům, kteří z důvodu uzavření školy či karantény dítěte musí zůstat doma, navrhuje mimořádné podmínky ošetřovného.

https://koronavirus.mzcr.cz/vlada-kvuli-sireni-epidemie-covid-19-omezi-sportovni-kulturni-a-spolecenske-akce-cinnost-uradu-i-skol-rodicum-prodlouzi-osetrovne/

 

Sbírka zákonů s usnesením vlády ze dne 8.10.2020 o přijetí krizových opatření

 


Publikováno 9. 10. 2020 9:10

Nařízení Krajské hygienické stanice Pardubického kraje č. 3/2020

Datum konání: 5. 10. 2020

Nařízení Krajské hygienické stanice Pardubického kraje se sídlem v Pardubicích č. 3/2020

 


Publikováno 1. 10. 2020 11:56

Vyhlášení nouzového stavu a nová vlna opatření

Datum konání: 5. 10. 2020

Od pondělí 5. října 2020 začne platit na území České republiky nouzový stav. Od pondělí zároveň začne platit i krizové opatření, kterým vláda omezuje volný pohyb osob, především pořádání hromadných akcí.
Na základě vyhlášeného nouzového stavu vláda rovněž přijala krizové opatření, kterým s účinností od 5. října 2020 od 0.00 hod. do dne 18. října 2020 do 23.59 hodin omezuje volný pohyb osob. V tomto období budou mimo jiné až na výjimky zakázány hromadné akce konané v počtu vyšším než deset osob ve vnitřních prostorech staveb a v počtu vyšším než dvacet osob ve vnějších prostorech, s výjimkou členů domácnosti. Zakázány budou rovněž koncerty, divadelní představení a jiná umělecká představení a slavnosti, při kterých se převážně zpívá, a to včetně zkoušek.
Vláda svým rozhodnutím také omezí i pořádání dalších hromadných akcí. Například divadelních, filmových a jiných představení, při kterých se nezpívá, se bude moci zúčastnit maximálně 500 diváků, a to výhradně na místech k sezení a bez možnosti občerstvení. Nad rámec limitu osob se budou moci konat i sportovní akce v rámci oficiálních soutěží, kterých se může zúčastnit bez diváků až 130 osob, což platí i pro organizovaný trénink. Na nanejvýš 100 osob jsou omezeny bohoslužby, přičemž i zde platí zákaz zpěvu, či účast veřejnosti na jednáních obecních a krajských samospráv.
Ke změně dochází i u provozoven stravovacích služeb, kde nově platí pravidlo, že u jednoho stolu smí sedět nanejvýš šest osob.
Vláda se zabývala i omezením školní docházky. Kabinet se shodl na tom, že školská zařízení se budou řídit rozhodnutím krajských hygienických stanic, které budou vydávat opatření podle situace v regionu na základě epidemiologického semaforu. Omezení výuky formou přechodu na distanční vzdělávání se má od pondělí 5. října týkat středních, vyšších odborných a vysokých škol v krajích s červenou či oranžovou barvou. Nebude se vztahovat na praktické vyučování a praktickou přípravu, individuální konzultace a zkoušky na vysokých školách a v případě víceletých gymnázií také na povinnou školní docházku. V ostatních krajích dochází k omezení provozu škol a školských zařízení podle školského zákona a vysokých škol podle zákona o vysokých školách tak, že součástí vzdělávání není zpěv a s výjimkou prvního stupně základního vzdělávání v základní škole nebudou dočasně součástí vzdělávání ani sportovní činnosti.
Zdroj: vlada.cz
 
 
 

Publikováno 1. 10. 2020 10:12

Mimořádná opatření s účinností od 24.9.2020

Datum konání: 24. 9. 2020

V souvislosti se zhoršující se epidemiologickou situací v ČR přistupuje Ministerstvo zdravotnictví k dalším protiepidemickým opatřením. Resort od čtvrtka 24. září omezuje otevírací dobu provozoven stravovacích služeb od 22 hodin do 6 hodin ráno a upravuje konání hromadných akcí. Účinnost opatření je limitována na 14 dnů a končí tedy 7. října.

Mimoradne-opatreni-omezeni-hromadnych-akci-23.-9.-2020.pdf

Mimoradne-opatreni-omezení-stravovaci-a-ubytovaci-zarizeni-23.-9.-2020.pdf


Publikováno 25. 9. 2020 12:00

Nová odběrová místa na covid-19 v Ústí nad Orlicí a Chrudimi

Datum konání: 21. 9. 2020

Od pondělí 21. září se otevírají nová odběrová místa na covid-19. Jde o odběrová místa v Orlickoústecké a Chrudimské nemocnici. Obě budou v provozu v pondělí, ve středu a v pátek od 8 do 12 hodin. Tato odběrová místa nebudou testovat samoplátce.

Vzhledem k náročné a zdlouhavé administrativě žádáme, aby se pacienti registrovali k odběru v našem webovém formuláři. V případě nutnosti je odběrové místo schopno odebrat i indikované pacienty, kteří evidenci ve formuláři nemají, je však třeba počítat s časovou prodlevou.

Vstup do orlickoústeckého odběrového místa je z ulice J. a J. Kovářů. Pacienty, kteří jedou na stacionární odběrové místo vozidlem, prosíme, aby nevjížděli do areálu nemocnice, ale využili veřejné parkoviště před nemocnicí.  

Více informací o provozu jednotlivých odběrových naleznete na webových stránkách www.nempk.cz v sekcích Aktuality a COVID-19.

Pravidla pro organizaci odběrů:

  1. Pacienti se registrují do hodinových bloků, v každém bloku je 30 míst. Zdravotníci mohou s přihlédnutím ke zdravotnímu stavu na místě upravit pořadí pacientů.
  2. Registrace na následující den se uzavírá v 11.00 hodin.
  3. Pacienti jsou povinni dodržovat minimálně 2metrové rozestupy, hygienická pravidla a řídit se pokyny personálu.
  4. K odběru je třeba mít s sebou doklad totožnosti a průkaz pojištěnce.
  5. Informaci o pozitivitě či negativitě obdrží pacient prostřednictvím SMS z laboratorního systému.
  6. Prosíme pacienty, aby na odběrová místa nechodili s časovým předstihem.
  7. Prosíme pacienty, aby se registrovali vždy jen na jedno odběrové místo. V případě, že se na plánovaný odběr nemůžete dostavit, odpovězte na potvrzovací e-mail, který obdržíte při registraci.
  8. Bez žádanky v systému NZIS, kterou online vyplňuje indikující lékař nebo hygienik, nemůže být odběr realizován, protože žádanka je nutná pro napojení na laboratorní systém.

 

Orlickoústecká nemocnice


Publikováno 21. 9. 2020 16:46

Den zahrádkářů - ZRUŠEN

Datum konání: 19. 9. 2020

Zahrádkáři informují, že letošní tradiční Den zahrádkářů, který se měl konat v sobotu 19. září 2020 je z epidemiologických důvodů ZRUŠEN.


Publikováno 15. 9. 2020 8:06